Wednesday, December 2, 2009

housing loan

lama la cuti blog nie..kalut la sket ngan raya haji...
Selamat Hari Raya AidilAdha pada semua muslimin dan muslimat..

minggu ni keja aku p bank2 yg ada kat perlis then tanya pasai loan rumah...
suma bank la aku masuk..kecuali bank rakyat ngan agro bank..pastu depa ni potong angkasa..hehhe..xmau dah...comot payslip aku...
takat dok survey loan umah tuk below 100k nih..Public Bank ngan Cimb la y kira okeh
la nie dah xdak FMC or ZEC dan sebaya dengannya...lebih2 lagi yg loan bawah 100k memang xdak...so peminjam kena la tanggung sendiri legal fees..apa buleh buat...
so tuk unit cendana nih..aku submit p cimb ngan pb ja lah...
yg lain2 tu ngarut la..tapi rasa cam nak try muamalat tengok...hehehe

minggu ni jugak la aku kalut nak setel pasai operation lutut aku...
susah betoi berurusan ngan pendaftar nie..cakap sropa tut tut ja depa nie...
reti ka xreti..nak teguq xbuleh...kata org marah pulak...tapi hangpa memang xtau buat keja...kena kat batang hidung sendiri baru ketahwan..

1 comment:

mohad said...

selamat hari raya dan selamat berblog..