Saturday, December 5, 2009

hari jumaat

huhh...hari ni kui 9 dah p hospital appoinment ngan doc nak verified knee surgery aku..
dah setel bab doc...kejan la p pendaftar pulok...nak sain tnc ja.dia baru p cameron...adussss...so mau xmau..kena tunggu nc balik la 10hb..so..pikiaq2 mai..xjadi la nak operate 11hb...aku maybe mintak pospont p next semester break la...nak wat camna..xkan nak buat time semester..kesian pulak kawan2 nak cover kelas aku..
lambat lagi la crita aku nak buleh active sukan balik...

biaq p lah...buleh tahan lagi lutut aku nie tuk 5bln lg....
so then..aku proceed tuk submit loan kat mbsb ngan bank muamalat...
mbsb bfr -0.5 muamalat bfr - 1.75...layan...mintak tolong officer tu pederas lasket pasai aku ada 90hari ja nih..jgn melepas dah hakni...hanguis deposit aku...

tapi ceta yg paling hampagas harini...officer public bank call kata mv tuk cendana 65k ja..cesss..ada ka patut valurer panel depa kata camtu..
valurer cimb buleeh bagi 86k...apa crita public nih...
hangin btoi aku....bri...tolong gue.....
mampuih p la...mintak doa dapat dr cimb or muamalat laa...

4 comments:

pak wan said...

baguih laa org perlis dah join cargasskan hartanah lelong... keep on blogging :)

palie said...

baru nak mula ojah...pelan2 kayuh

tuanbri said...

aku tgh nak bantu hang la ni...tgh cr valuer lain...

kalau public bank tak boleh, boleh cari bank lain..cimb ada...

http://tuanbri.com

palie said...

bri..aku dah submit lain2 bank...xheran la public bank tu...