Saturday, November 14, 2009

Lelongan hartanah

aku baru kenai pasai benda nie..thanx to sharul la...mau xpasai dia..aku xau pasai hartanah lelong nie..
so start 2009 aku godek2 tenet..dan jumpa ngan satu solution..tuanbri ngan faris..
baru la aku tau depa nie memba pie2020 yg dah lama aku dok baca blog dia semenjak aku join bicarajjutawan...
so stat la contact tuan bri..pi ikut dia p lelong skali..nak kenai2 n jadi memba..
so dalam 7-8 cobaan kot masuk bid...lastly dapat gak aku 1 unit apartment..cendana kat tasik permaisuri..last week 7hb dan jugak p usha unit ni..dah ada tenant..sewa RM600..huhu...syiokkk ahh...sok xsangga ahh padahai loan aram xapply lagi..baru dapat surat contrat dari pelelong kata unit tu menang kat aku..hahaha

so pasni nak umah lelong kedua pulak lah..pakai nama bini la pulak..

No comments: